2017_FM_Logo_1
פרוט של שיטות בישול בגריל של הגריל שרכשת

בישול ישיר– שיטת בישול זאת מנצלת את כל המבערים, מניחים את המזון מעל ללהבות האש שיטה זאת  מתאימה לצריבה של סטייקים, בשרים אחרים או ירקות.

 בישול לא ישיר – מתאים לבישול עוף , תרנגול הודו, נתחי בשר גדולים במיוחד, ירקות ולחם.שיטת בישול זו מאפשרת תוצאות מעולות בכול פעם , יש להניח את המזון לצד הלהבות, באופן זה המזון מתבשל בדומה לבישול בתנור ולכן כמעט ואן צורך להפוך את המזון. ניתן להניח את המזון ישירות על הרשת או מעל מחבת המיועד לכך.

בישול במתקן צלייה מסתובב – שיטת צלייה זאת מאפשרת צומת לב מועטה לעומת שיטות הצלייה האחרות, גלי החום המגיעים מהמבער האינפרא אדום האחורי לוכדים במהירות את עסיסיות הבשר ומאפשרים המשך בישול עדין ומשובח, במהלכה המזון מסתובב  באופן רצוף על מתקן הצלייה  כאשר הבשר מתבשל בתוך העסיסיות של עצמו, מומלץ להניח מחבת מתחת לבשר על מנת לרכז את עסיסיות הבשר עבור הרוטב, אן צורך להשתמש במבערים האחרים.

בישול במבער האינפרא אדום – אם אתה רוצה להכין את הסטייק המושלם, עוצמת חום של 700 מעלות צורבת באופן מידי את הבשר, לוכדת את עסיסיותו מאפשרת בישול של נתחי בשר גדולים כ 2.5 ס”מ, לאחר מכן ניתן להעביר את הבשר לצד הגריל להשלמת הבישול. גרילי גז פייר מגיק מצטיינים בכך.

בישול באמצעות אנרגית החום של הגריל – להכנת לחמים, לחמניות, עוגות ופיצות המתבשלות באופן מושלם מתחת למכסה הגריל,שיטת בישול זאת אפשרית מכיוון שכאשר מכסה הגריל סגור הוא אטום בחוזקה ושומר באופן  יעיל על החום שבתוכו, בישול בשיטה זאת דומה לשיטת הבישול הלא ישיר.

 

 

בישול בפחם – השתמש במגש הפחמים הייחודי של חברת פייר מגיק וקבל את הריח והטעם המיוחד של פחמי העץ.

עישון בשר, דגים  – הנח פיסות עץ רטוב בתוך שפורפת העישון ליד המבער השמאלי והדלק אותו.

את הבשר הנח ליד המבער הימני מבער זה יושאר לא דלוק .עישון בשר בדרך הנכונה – עשן את הבשר למספר שעות מתחת למכסה הסגור

של הגריל. לקבלת איכות טעמים מקסימלית מומלץ להוסיף פיסות עץ חדשות במהלך תהליך הבישול.