2017_FM_Logo_1

גריל גז – מה כדאי לשים לב לפני רכישה : יצאנו לבדוק את התשובה עם חברת דרים גרדן – חברה מובילה בתחום הגריל גז והג’קוזי

גריל גז הוא פינוק אמיתי עבור מי שיש לו בית פרטי עם גינה גדולה או מרפסת או אפילו גג רחב ידיים. בגריל הגז אפשר לבשל מגוון רחב של תבשילים ולא רק לצלות בשר ולכן אניני טעם בוחרים להצטייד בגריל גז בבית הפרטי שלהם. כדאי לדעת שישנם כמה וכמה סוגים של גרילי גז וכדאי לדעת ולהבין את כל התכונות האלה על מנת לבחור באופן נכון ומושכל את הגריל שבדיוק יתאים ויענה על הצרכים והדרישות. כמובן שאפשר (וכדאי) להתייעץ עם דרים גרדן אשר מבין בתחום זה ויידע לייעץ בעצמו.

איך לבחור גריל גז?

גריל הגז מחליף בעצם את גריל הפחמים וכעת אין צורך בנפנוף בגחלים הלוחשות וכמובן שעם גריל הגז יש הרבה פחות לכלוך והתעסקות. הדבר הראשון שצריך לבחור בגריל הגז שרוצים לקנות הוא סוג המבער והעוצמה שלו. הסוג המומלץ והמוביל הוא מבער העשוי נירוסטה מפני שהוא נחשב לעמיד ביותר ובזכותו מחזיק הגריל מעמד זמן רב ביותר. האפשרות השנייה היא מבער העשוי מחומר יצוק אשר ייתן תוצאות טובות ועוצמת בעירה טובה אך הוא עלול להחליד מהר מאד ולצאת מכלל שימוש.

מבחינת מספר המבערים, כדאי שהמבערים יכסו את כל שטח הפנים של הגריל וכך תתבצע צלייה עקיפה מכל הכיוונים של הבשר והמזון. תכונה נוספת וחשובה ביותר היא פיזור החום. מפני שאם פיזור החום יהיה אחיד ויעיל בכל שטח הגריל הבישול יהיה אחיד והומוגני ובזכותו האוכל יהיה עסיסי ומבשל בצורה אחידה וטובה. הפריט הטוב ביותר מבחינת פיזור חום נכון ואחיד הוא רשת העשויה מברזל יצוק אשר קולט ומפזר חום בצורה אופטימלית.