2017_FM_Logo_1

 

המילה “נירוסטה” היא אחד הביטויים שקצת שמטעים אותנו וגורמים לנו בלבול. מה שקובע את איכות הנירוסטה זה לא הפלדה ומרכיבי הנירוסטה שבגריל, נירוסטה יכולה להחליד, לשנות צבע ולאבד את הברק שלה לאורך זמן.

ישנם עשרות סוגים של פלדת אל חלד בשוק

מה שקובע את איכות הנירוסטה זה לא הפלדה ומרכיבי הנירוסטה שבגריל,  נירוסטה יכולה להחליד, לשנות צבע ולאבד את  הברק שלה לאורך זמן, ישנם עשרות סוגים של פלדת אל חלד בשוק ולכול אחד יש תכונות ייחודיות משלו. בשנים האחרונות יש הצפה של גרילי גז מנירוסטה בשוק  ואתה צריך להיזהר לפני שאתה בוחר את הגריל.

חשוב שתדע מספר כללים על מנת לדעת איזה  גריל הגז מנירוסטה לרכוש:

  • האם מגנט ידבק על הנירוסטה?

  • כמה עבה המתכת הנירוסטה ?

  • כמה חלק הוא המשטח ?

  • איך הנירוסטה הותקנה ?

איכות הנירוסטה: ישנו מגוון רחב של פלדות אל חלד, נירוסטה 304 היא אחת האיכותיות שבהם ומהווה כחמישים אחוז מהשוק העולמי.

הנירוסטה משמשת כמעט לכול דבר, החל מבניית מכוניות ועד לבניית בתים, מה שחשוב לדעת הוא שיש נירוסטה שממגנטת 400 ונירוסטה שאינה ממגנטת 300 , לנירוסטה מסדרת 400  אין עמידות כנגד קורוזיה  כמו לנירוסטה מסדרת 300 , אם אתה רוצה לרכוש גריל בעל עמידות לקורוזיה הנח מגנט על משטח הנירוסטה, אם המגנט ידבק למשטח אל תקנה אותו, חלק מהיצרנים שמים סוגי נירוסטה שונים בגריל כך שאתה צריך לבדוק את כול משטחי הנירוסטה שבגריל.  

עובי המתכת : ככול שהמתכת עבה יותר היא טובה יותר ישנם מספר דרכים על מנת לקבל מושג על עובי המתכת שבגריל. לפי המשקל הכולל של הגריל ועד כמה קשה המתכת, אל תתבייש ולחץ  על מכסה הגריל , אם היא לא שוקעת ואו מתנועעת אז היא כנראה עבה.

הגימור של הנירוסטה: קורוזיה מתחילה להיווצר בעיקר במקומות בהם יש פגמים במשטח. חורים קטנטנים על המשטח מאפשרים ללחות וכימיקלים להיאחז במשטח ולאכול במהירות את המתכת וגם פלדת אל חלד למרות העמידות שלה אינה חסינה לבעיה זאת. כאשר אתה מסתכל על גריל גז נירוסטה חשוב שתחוש את המשטח הנירוסטה , הוא צריך להיות בגימור אחיד,  בנירוסטה באיכות נמוכה תרגיש שהמשטח לא אחיד, גימור משטח הנירוסטה יכול להיות מוברש או מבריק אבל חשוב שהייה אחיד.

הרכבה של הגריל: חלקי הגריל צריכים להיות מחוברים באופן נכון  על מנת למנוע מצב של קורוזיה , נקודות ריתוך יאפשרו קורוזיה , שימוש בברגים לחיבור חלקי הגריל השונים בעיתי מאוד, הנח מגנט על הברגים, ברגיי פלדה יחלידו במהירות.

חשוב לשמור גריל נירוסטה נקי, מכוסה והרחק מכימיקלים וסוגי דשן שונים שבגינה העלולים להרוס גם גריל גז איכותי