02
ג’קוזי לחצר

אין פנטזיה יותר גדולה מלהתרווח בחצר, בלילות הקיץ החמים או החורף הקרים, להסתכל אל השמיים, לשמוע מנגינה נעימה אל מול נרות מרצדים וכל זאת… מתוך המים המבעבעים של ג’קוזי מפנק. אך במקום לחוות זאת רק לעיתים רחוקות בצימר או בבית המלון, מדוע שלא תחזיקו באפשרות הזאת מתי שרק תרצו? כל מה שצריך זה לרכוש ג’קוזי לחצר ולהתחיל ליהנות מהחיים. להלן המדריך לרכישת ג’קוזי איכותי. הכינו את המגבות.

מיקום הג’קוזי

ג’קוזי הוא אינו בריכת שחייה ולכן ניתן למקם אותו כמעט בכל פינה בחצר. יחד עם זאת, המיקום האופטימאלי הוא זה שקרוב לקו הביוב, צנרת המים והחשמל. מעבר לכך, עליכם לוודא כי מיקום הג’קוזי מוסתר יחסית מפני עוברי אורח ואם לא, תמיד ניתן לנקוט באמצעי הסתרה כגון פרגולה, צמחייה וכו’.

 

ממדים ועיצובים

מבחינת ממדי הג’קוזי, הדבר תלוי כמובן במספר האנשים אשר הולכים להשתמש בו בקביעות. האם מדובר בזוג? משפחה? או  אולי ברווק שאוהב לארח מסיבות המוניות? ג’קוזי לחצר יכול להיות זוגי ואינטימי או להגיע עד לממדים אשר מתאימים ל- 7 עד 8 אנשים בו זמנית. כמו כן, יש להתחשב בפן העיצובי של הג’קוזי שכן ישנם ג’קוזים מרובעים, עגולים, בצורת אמבטיות ועוד. לעיתים רבות ניתן להגדיל את הג’קוזי אפילו יותר מהסטנדרט הרגיל ואף לעצב אותו בצורה ייחודית בהתאם לרצונכם ונטיות לבכם.

ג’קוזי לחצר בצהלה תל אביב מבית חברת Caldera Spa

כוח המנוע

ג’קוזי הינו למעשה מתקן אמבטיה לכל עניין ודבר אשר מחמם את המים בעצמו, מחליף ומסנן אותם וגם מוציא אותם חזרה בזרמי סילון של מים מבעבעים. את כל שלהנ”ל הוא מבצע באמצעות מנוע של עד 5 כוחות סוס (3000 וואט לערך). ג’קוזים גדולים עשויים להגיע עם מספר משאבות אך בכל מקרה, עליכם לדאוג כי מדובר במנועים שקטים, חסכוניים ויעילים ולבחור במספר ג’טים (זרמי מים) גדול ככל שאפשר, שיעצימו את חווית הטבילה.

 

תמונה של ג’קוזי בצימר : אנחנו משווקים ג’קוזי לצימרים

שירות ותוספות מיוחדות

ניתן לרכוש ג’קוזי לחצר אצל מספר רב של יבואנים ומשווקים ולכן התחרות בהתאם. מומלץ להתקשר עם נותן שירות אשר מעניק תקופת אחריות ארוכה ככל שניתן על הג’קוזי כמבנה ועל המנוע והמשאבות ושמתחייב להיענות לקריאה תוך זמן קצר, בדר”כ תוך 24 שעות. ומלבד הג’קוזי עצמו, בוודאי תשמחו לשמוע כי ישנן מספר תוספות מלהיבות אשר ירעננו לכם את הקיץ ויחממו לכם את החורף בג’קוזי החדש שלכם כגון תאורה צבעונית, DVDורמקולים מובנים, מסכי LCDמוגנים מפני מים ועוד. חפשו זאת אצל החנויות המובילות.

לסיכום ניתן לומר בוודאות שג’קוזי לגינה הינו פריט נהדר אשר יכול להוסיף באופן ניכר לחווית הפנאי בבית. ג’קוזי איכותי יספק לכם חוויה מתמשכת לאורך שנים ויאפשר לכם ליהנות מעולם ומלואו של בריאות והנאה. 

חדש – מערכת לקרור המים בספא

 

“בחוץ הטמפרטורה יכולה להיות מעל ל 100 מעלות , אבל הספא אנחנו נשארים קרירים “

עם מערכות הקירור החדשות CoolZoneTM של חברת Caldera Spa  אתה יכול לקרר את המים, דבר שאינו אפשרי ברוב מערכות הספא.

קל לשימוש ומאפשר לך ולמשפחה ליהנות מהספא שלך לאורך כול השנה.

“זה מעל 100 מעלות בחוץ, ואנחנו נשארים קרירים בספא Caldera®.”

חסכוני באנרגיה

כמו שאתה מקרר את הבית שלך מערכת הקירור החדשה CoolZoneTM של חברת Caldera Spa  מקררת  את המים הספא, המערכת מחוברת למערכת  בקרת טמפרטורה של המים בספא ועובדת רק כמה שעות ** בהתאם לטמפרטורת הסביבה.